tag:blogger.com,1999:blog-732066415946656926.post5332878461526018332..comments2024-03-28T22:59:44.336+01:00Comments on rails i ferradures: El tranvía que no cruzó el puente.Unknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-732066415946656926.post-27556789899419504312018-01-31T21:54:04.316+01:002018-01-31T21:54:04.316+01:00Apreciat Ramón,
A mesura que anem arreplegant dad...Apreciat Ramón,<br /><br />A mesura que anem arreplegant dades, podem fer noves entrades, entre les dues publicacions han passat més de 6 anys i tot i això no són gaires les novetats. Així que sentir que i teniu un llibre més<br />dades ha estat una gran sorpresa per nosaltres.<br /><br />Estic molt interessat a poder aconseguir el seu llibre, ja direu com ho hem de fer, el tramvia de Tortosa és ben poc conegut i crec que no s'ho mereix sobretot perquè malgrat el seu petit traçat, va poder sobreviure força anys comparant lo amb altres transports similars i de fet creiem que va ser dels darrers a emprar tracció animal a Espanya i segur el darrer a Catalunya.<br /><br />Respecte a les informacions que atresoreu per poder fer un llibre, si ens agradaria conèixer les, però encara ens agradaria més veure el llibre que penseu publicar fet. Estem també a la seva disposició per si algunes de les dades o dibuixos que hi tenim us poden ser útils per a aquesta tasca.<br /><br />Per altra banda ens agradaria conèixer els documents sobre les estacions i cotxes del tramvia. Els dibuixos que hem fet són molt especulatius, ens basem en trossos de fotografies i segur que quan veiem noves informacions haurem de retornar a redibuixar-los.<br /><br />Això encara que és feina, ens dóna la satisfacció de poder anar apropa-nos al que en realitat fou aquestes instal·lacions.<br /><br />Ja ens hi ha passat en diverses ocasions que un cop teníem dibuixada una cotxera (Sant Andreu), l'hem hagut de modificar dos cops, i és que mentre o fèiem el nostre amic en Jordi Ibáñez, ens anava aportant noves dades, i valia la pena incorporar-les.<br /><br />Disculpeu si m'he estes massa però feia dies no rebíem una comunicació com aquesta i a en Sebastià i a mi, ens a fet molta il·lusió.<br /><br />Una Forta abraçada,<br /><br />Ferran i Sebastià Lería (raïls i ferradures)railsiferradureshttps://www.blogger.com/profile/17741405653050470444noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-732066415946656926.post-51350187372353346182018-01-27T18:09:12.924+01:002018-01-27T18:09:12.924+01:00Trobo molt interessant l'actualització que heu...Trobo molt interessant l'actualització que heu fet de la història d'aquesta línia de tramvies. Jo soc de Roquetes, i l'any 2003 vaig publicar el llibre "Roquetes, apunts històrics" on dono dades també d'aquests tramvies. Si us interessa, us puc fer arribar un exemplar d'aquest llibre per si voleu aprofitar alguna d'aquestes dades. Actualment disposo de nova informació al respecte (plànols del traçat, estacions, vagons,etc.) que estic segur que us serien també molt útils. L'he anat reunint en els darrers anys amb la idea de publicar una petit llibre monogràfic però que, a dia d'avui, es encara un projecte.<br />Salutacions<br />Ramon Barberà Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/05160293262104116116noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-732066415946656926.post-26863532120383737812016-11-27T20:31:47.876+01:002016-11-27T20:31:47.876+01:00Muchas gracias Maquitrams,
Esta entrada, ha sido u...Muchas gracias Maquitrams,<br />Esta entrada, ha sido una gestación difícil, de hecho llevamos todo el verano con ella comenzando por los puentes de Tortosa que son su prologo y además el final es tal vez un poco apresurado de hecho falta información de los últimos 25 años de vida de la línea. Esperamos poder ir recopilando más datos para una nueva entrada, aunque para ello nos falta mucha información.<br />Saludos y hasta pronto.<br />rails i ferradures.railsiferradureshttps://www.blogger.com/profile/17741405653050470444noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-732066415946656926.post-4551156387531063082016-11-27T19:50:18.339+01:002016-11-27T19:50:18.339+01:00Estupenda documentación, como siempre. Felicidades...Estupenda documentación, como siempre. Felicidades por la portada con los tres modelos de tranvías Washington.<br />SaludosMAQUI TRAMShttps://www.youtube.com/channel/UCdCsDDYJRM1UnDtye82ESVgnoreply@blogger.com